Monday 4 November 2013

Jom Kenali VIVIX Shaklee

Bismillahhirrohmanirrohim...

Assalamualaikum...

Kalini saya nak cerita serba sikit tentang vivix Shaklee. Kebanyakan mesti dah pernah dengar tentang kehebatan vivix shakleekan??Yang tak pernah dengar lagi..meh saya kenalkan pasal salah saya produk yang menjadi hot seller di shaklee :~

Apa itu VIVIX Shaklee??

Vivix merupakan penemuan revolusi dalam nutrisi  polifenol. Vivix merupakan satu paten tertunda yang hebat dengan campuran botani eksklusif yang terdiri daripada Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi


Vivix atau lebih popular dipanggil sirap Shaklee kerana cecair vivix ni berwarna merah. Vivix Shaklee merupakan supplement anti penuaan terbaik di dunia. Ia berjaya dihasilkan selepas kajian bertahun-tahun oleh Shaklee dan merupakan supplement pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia.


Apa yang terkandung didalam Vivix Shaklee?

Polygonum Cuspidatum 
Juga dikenali sebagai Knotweed Jepun. Ia merupakan sumber komersial bagi Resveratrol. Resveratrol merupakan bahan yang melambatkan penuaan, merendahkan kolesterol, merendahkan tekanan darah, meningkatkan prestasi atlet dan mengurangkan berat  badan

Anggur Muscadine
Mengandungi asid allergik yang tinggi yang merupakan satu phytonutrien yang tidak ditemui dari anggur jenis lain. Kandungan asid tersebut  didalam anggur ini telah menunjukkan ciri-ciri menghentikan anti-virus, anti-bakteria dan kanser.

Elderberi Eropah
Berfungsi untuk mengukuhkan sistem imun dalam badan. Selain daripada berkesan melawan jangkitan virus dan flu, ia juga berkesan untuk melawan jangkitan yis, asma,             batuk , sesak hidung dan diabetes.

Lobak Ungu
Mengandungi anthocyanins yang merupakan antioksidan paling berkesan



Siapa yang memerlukan Vivix? 
Sesiapa sahaja (dewasa) yang mahu mendapat khasiat polifenol semulajadi yang tinggi, demi kesihatan berpanjangan. InsyaAllah.


Vivix perlu disimpan dalam peti sejuk kerana penghasilannya dari bahan semulajadi memerlukan suhu rendah agar tahan lebih lama.

Ada yang kata vivix Mahal??Owh tidak!!sangat murah jika dibandingkan dengan pelbagai jenis khasiatnya. Tidak perlu berhabis duit pergi mendapatkan rawatan ke hospital dengan menunggu berjam-jam, tapi hasilnye??Mencegah lebih baik daripada mengubati.

Jom dapatkan vivix pada harga promosi sepanjang November 2013.


Diana
SID 907229
SMS/CALL : 012-3667030
SMS/CALL/Whatsapp : 018-2129170
Email : mamamiafaiqa@yahoo.com

No comments:

Post a Comment