Saturday 4 January 2014

Hangatkan Asmara keintiman suami isteri dengan Alfalfa dan Vitamin E Shaklee

Set Khas untuk suami isteri :)
Semarakkan hubungan suami isteri dengan Set Kasih Sayang/Keintiman Shaklee. Ramai yang berpuas hati dengan set ini. Ada juga yang menggelar sebagai VITAMIN CINTA..Tapi untuk suami isteri je tau..hehe.. 
Kepuasan dalam kehidupan seks menentukan rasa puas hati terutamanya kepada lelaki. Namun begitu harus difahami bahawa rasa puas hati dan kepuasan seks ini tidak berhubung kait dengan kekerapan membuat hubungan seks. Perkara paling penting dalam memuaskan kedua belah pihak adalah apa yang dikatakan sebagai ‘keintiman’. Dalam kata lain faktor seks hanyalah salah satu faktor kepada kepuasan rumah tangga, dan faktor yang paling penting adalah mewujudkan suasana keintiman.

Punca atau sebab anda kurang merasakan keintiman :
Kurang Lubrikasi - Keadaan ini terjadi selalunya disebabkan kurang aktiviti “foreplay”, tetapi ia lebih dikaitkan dengan oleh kekurangan hormon selepas menopos, selepas pantang atau semasa menyusu badan. Sebab kurang lubrikasi yang lebih jarang ialah kesan sampingan dari pemakanan ubat seperti antimurung, pil darah tinggi, ubat selsema, sedatif dan sesetengah pil perancang.


Jangkitan kumanJangkitan bakteria pada pundi kencing dan faraj boleh menyebabkan kesakitan semasa hubungan seks.


Alahan pada alat pencegah kehamilan dan krim seperti condom, jeli pelincir, krim haruman faraj dan sebagainya boleh menyebabkan inflamasi disekitar faraj dan rasa sakit setiap kali mengunakannya.


VaginismusIaitu kekejangan otot keliling faraj yang berlaku dibawah sedar juga boleh menyukarkan penetrasi dan seterusnya kesakitan semasa seks.


Masalah sakit puan Termasuk endometriosis, radang pelvis, uterine prolapse, rahim jatuh, fibroid dan ovarian cyst. 


Masalah kecacatan konjenital pada sistem peranakanSesetengah wanita diahirkan dengan selaput dara tebal, faraj yang sempit ( vaginal stenosis) dan sebagainya yang boleh menjdi punca kesakitan yang teruk semasa seks,


Radang dan iritasi selepas pembedahanRadang dan iritasi selepas pembedahan dan jahitan pada bahagian genital boleh menjurus kepada rasa sakit dan sengal semasa seks.


Parut pembedahanParut dari pembedahan histerektomi dan kesan kemoterapi boleh menyebabkan sakit semasa seks.

Faktor emosi Emosi kerap memainkan peranan dan boleh menjurus kepada sakit semasa seks. Rasa cemas, murung dan rendah diri terhadap keadaan fizikal tubuh badan boleh menyebabkan kurang rasa erotik dan seterusnya sakit semasa seks. Tekanan perasaan menyebabkan otot faraj tegang dan seterusnya penetrasi sukar terjadi.

VITA-E Complex With Grape Seed Extract

"Kebanyakan lelaki yang mengambil Vitamin E sekurang-kurangnya seminggu sekali akan mempunyai lebih tenaga dan menikmati hubungan suami isteri berbanding yang tidak mengambilnya.Manakala wanita pula yang mengambil sekurang-kurang nya selama tiga bulan, akan membantu meningkatkan “sexual desires dan menikmati hubungan CINTA dengan lebih baik.

Antioksidan yan
g seimbang dalam VITAMIN E bertindak menghalang penghasilan radikal bebas akibat tekanan. Nitrik oksida membantu pelancaran darah di alat sulit lelaki dan membantu ereksi yang lebih baik. Maka VITAMIN-E memang terbukti membantu lelaki terutama yang mengalami tekanan akibat kerja atau masalah kesihatan.
Pengambilan VITAMIN-E berdosage tinggi iaitu 600-800 IU setiap hari membantu badan wanita menghasilkan estrol dan progesterone untuk mengimbangi lebihan estrogen dalam badan. Kondisi di mana “estrogen berlebihan” akan menyebabkan symptom PMS, seperti risau, kembung perut, sakit kepala, sengugut dan “mood swings”, yang sememangnya akan menganggu keadaan diri seorang wanita."

Kelebihan Vitamin E:
Menjandikan tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas;
Melindungi paru2 dari pencemaran udara;
Meningkatkan kuasa sel-T untuk melawan penyakit;
Anti oksidan;
Membekalkan oksigen ke sel-sel badan;
Mengurangkan risiko Alzheimer (nyanyuk);
Mengurangkan risiko keguguran bagi wanita hamil;
Menyelesaikan masalah kelesuan;
Mengurangkan risiko parut yang besar;
Merendahkan kadar kolesterol;
Membantu mencegah kanser;
Merendahkan risiko katarak; dan
Sesuai utk semua : remaja,,ibu menyusu,berpantang,suami isteri dll.
~ Tambahan Se dan vitamin E boleh meningkatkan kualiti air mani & mempunyai kesan bermanfaat dan perlindungan,terutamanya pada motilitas sperma..

Antara khasiat Alfalfa bagi hubungan keintiman suami isteri :
Mengandungi phytoestrogens yang menyebabkan ia mempunyai khasiat seperti kacip fatimah untuk merapatkan bahagian intim wanita. 
Membantu meningkatkan libido. 
Meningkatkan keinginan untuk bersama. 
Membantu mengurangkan masalah keputihan.
Jangan segan-segan calling2 saya untuk dapatkan set keintiman suami isteri shaklee  :)

Diana
SID 907229
SMS/CALL/Whatsapp : 018-2129170
SMS/CALL : 012-3667030
Email : mamamiafaiqa@yahoo.com

COD : Putrajaya, Cyberjaya, Salak Tinggi, KLIA, Nilai, dan kawasan sekitar

No comments:

Post a Comment