Saturday 4 January 2014

Vitamin E Shaklee ~ ♥VITAMIN CINTA♥

 
Kebanyakan wanita pengambilan sekurang-kurangnya Vitamin E selama tiga bulan akan membantu meningkatkan 'sexual desires' dan menikmati hubungan CINTA dengan lebih baik. 
Manalaka kebanyakan lelaki pula yang mengambil Vitamin E sekurang-kurangnya seminggu sekali akan mempunyai lebih tenaga dan menikmati hubungan suami isteri berbanding yang tidak mengambilnya.
 

Antioksidan yang seimbang dalam Vitamin E bertindak menghalang penghasilan radikal bebas akibat tekanan. Manakala, nitrik oksida membantu pelancaran darah di alat sulit lelaki dan membantu ereksi yang lebih baik. Maka Vitamin E memang terbukti membantu lelaki terutama yang mengalami tekanan akibat kerja atau masalah kesihatan untuk kekal subur.

Peranan Vitamin E kepada suami:
Lebih tenaga (seksual) 
Ereksi yang lebih lama, Lebih mudah terangsang
Libido yang lebih kuat
Orgasma yang lebih kerap dan bersemangat

Peranan Vitamin E kepada isteri: 
Lebih tenaga (seksual)
Lebih mudah terangsang
Libido yang lebih kuat
Untuk penstabilan hormon seks/kewanitaan, dan bagi ibu menyusu yang mempunyai kandungan hormon prolaktin (hormon menyusu) yang tinggi. 
 

Lagi info berkenaan Vitamin E:

menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas.;
Memperbaiki peredaran darah,utk memperbaiki tisu.;
Melindungi paru-paru dari pencemaran udara;
Ia memelihara pembekuan darah yang normal dan penyembuhan, mengurangkan parut, mengurangkan tekanan darah, membantu dalam pencegahan penyakit katarak, meningkatkan prestasi atlit, dan mengendurkan otot kaki dari kekejangan.;
Mengekalkan kesihatan saraf dan otot dan menguatkan dinding kapilari;
Vitamin E menggalakkan kulit dan rambut menjadi sihat;
Mengurangkan risiko Alzheimer (nyanyuk.);
Merendahkan kadar kolesterol;
Membantu mencegah kanser;
Vitamin E boleh meningkatkan pengeluaran air mani pada sesetengah lelaki;
Vitamin E juga dikenali sebagai ‘vitamin cinta’ kerana ia boleh membantu dalam perhubungan suami isteri.   

Vitamin E shaklee dah bertukar wajah. Sebab formula improved. Antara kelebihan grape seed extract (ekstrak biji anggur) dalam vitamin E shaklee yg baru ni. 
Credit to mamafaiz.com for the info :)

Ekstrak biji anggur mengandungi pelbagai khasiat kesihatan iaitu protien, lipid, karbohidrat dan polifenol 

Kuasa antioksidan polifenol adalah 20 kali lebih baik dari vit E dan 50 kali lebih baik daripada vitamin C, dalam erti kata lain minyak biji anggur ni amat berkesan mengatasi masalah kanser serta amat baik untuk awet muda dan utk memelihara kecantikan  dan yang best grape seed extract terbukti berkesan menguatkan sistem imun badan, menurunkan paras kolestrol, menghalang pembentukan darah beku, melegakan masalah berpunca daripada urat timbul .
 
Salah satu phenol yang ditemui dalam biji anggur ialah OPC (oligomeric Proanthi Cyanidin) ni lebih tulen berbanding kumpulan fitonutrien yg lain). OPC ni memelihara tubuh dari penuaan sebelum masanya..OPC juga terikat dengan kolagen. Senang cerita, procyanidin ini juga membantu kulit lebih elastik, membuatkan seseorang nampak muda secara semulajadi.

Untuk pengetahuan anda..sebiji Vitamin E shaklee ni bersamaan 400iu,ianya semulajadi dan lengkap dengan selenium untuk memaksimumkan penyerapan. 


Diana
SID 907229
SMS/CALL/Whatsapp/Wechat : 018-2129170
SMS/CALL : 012-3667030
Email : mamamiafaiqa@yahoo.com

COD : Putrajaya, Cyberjaya, Salak Tinggi, KLIA, Nilai, dan kawasan sekitar
 

No comments:

Post a Comment