Tuesday 14 January 2014

Testimoni Breastfeeding : Faedah/Kebaikan Pengambilan SET 3M SHAKLEE




FAEDAH / KEBAIKAN PENGAMBILAN SET 3 M SHAKLEE

(1)   Badan lebih bertenaga almaklum nak jadi SUPERMOM, SUPERWIFE, SUPERWORKER ni bukan mudah yea. Tambahan pula tidur yang kurang lena sebab sering berjaga untuk susukan anak. 

(2)   Susu menjadi lebih pekat kerana nutrisi yang ada serta membuatkan anak lebih cepat kenyang. 


(3)   Breast cepat penuh selepas sesi pam atau direct feeding kerana protein dan kalsium merupakan komposisi utama di dalam susu badan. Kilang penghasilan susu badan memerlukan protein serta kalsium dan juga serat sebagai makanan untuk menghasilkan susu dengan cepat.

(4)   Kulit muka menjadi cantik, mulus,anjal dan lebih berseri kerana B-complex, Vitamin C dan ESP adalah antara vitamin yang mencantikkan kulit. Vitamin C penting untuk pembentukan kolagen dan protein adalah bahan asas untuk pembentukan sel kulit yang sihat serta sempurna.


(5)   Masalah sembelit saya hilang dengan pengambilan OsteMatrix. OsteMatrix adalah gabungan calcium, magnesium, Vitamin D dan banyak lagi. Calcium tanpa magnesium menjadi punca sembelit dan kehadiran magnesium melembutkan najis ( Sorry jika rasa kotor tapi fakta ni)
 

(6)   Alfalfa  berfungsi sebagai KACIP FATIMAH. Alfalfa akan mengetatkan kembali vagina wanita malah dapat membantu mengatasi masalah keputihan.
 

(7)   Sesuai untuk mommies yang sedang mengalami masalah penyusuan seperti susu merudum, mahupun mommies yang ingin membuat stok EBM.


 Jom kita tengok perkongsian pengguna yang mengamalkan set 3M SHAKLEE


 
Inilah dia SET 3M SHAKLEE


Untuk keterangan lanjut boleh hubungi saya :)

Diana
✆ SMS/CALL/Whatsapp/Wechat : 018-2129170
✆ SMS/CALL : 012-3667030
✉Email:mamamiafaiqa@yahoo.com
✉FanPage : https://www.facebook.com/pages/Supplement4u/647662778596718


COD : Putrajaya, Cyberjaya, Salak Tinggi, KLIA, Nilai, Enstek, Kotaseriemas dan kawasan sekitar

No comments:

Post a Comment