Friday 20 September 2013

Pengedar @ Agen Sah SHAKLEE di PUTRAJAYA dan NILAI

Assalammualaikum

Saya Diana merupakan pengedar @ agen sah SHAKLEE di PUTRAJAYA dan NILAI.
Saya seorang isteri, ibu kepada si comel Mia, juga seorang wanita bekerjaya.

Perkenalan saya dengan Shaklee bermula semasa saya menyusukan anak saya. Setelah mencuba saya terus jatuh cinta dengan Shaklee dan kini saya menjadi agen @ pengedar Sah Shaklee.

Saya tinggal di Nilai dan bekerja di Putrajaya lantas menjadikan saya agen @ pengedar sah SHAKLEE di Putrajaya dan Nilai.




ANDA TIDAK SUKA MENUNGGU LAMA UNTUK MENDAPATKAN BARANG ?
ANDA MAHUKAN PENGHANTARAN TERUS KE TANGAN SECARA COD ?

JANGAN RISAU
->>> STOK SENTIASA ADA :-)





Berminat dan ingin dapatkan suplemen SHAKLEE ?

Hubungi saya :)
Diana
SMS/CALL : 012-3667030
SMS/CALL/Whatsapp/Wechat : 018-2129170
 

No comments:

Post a Comment