Tuesday 17 September 2013

Dalam Masa 2 Minggu, Jerawat Kecut, Parut Pudar dengan Set Skin Care Shaklee

Assalamualaikum....

Masalah jerawat lagi???Jerawat batu!!Sesiapa sahaja yang mempunyai masalah jerawat tidak kira jerawat batu ke, yang tumbuk satu, atau 2 pasti akan merasa rendah diri dan kurang keyakinan berhadapan dengan orang ramai lebih-lebih lagi yang mempunyai kerjaya yang perlu berhadapan dengan pelanggan atau orang ramai.

Kebanyakan masalah berpunca dari dalaman yang bermasalah!Sudah tiba masanya anda mengambil perhatian tentang penjagaan dalaman pula. Pengambilan supplement-supplement yang sesuai amat disarankan untuk merawat sel-sel kulit anda dari dalam supaya sel-sel yang terbentuk sihat, sekaligus menyelesaikan masalah kulit wajah yang menghantui anda selama ini.

Jom kita lihat dan baca perkongsian Puan Ema salah seorang pengguna Shaklee bagi merawat masalah jerawat yang di muka :)


Baru 2 minggu penggunaan set kecantikan Shaklee hasilnya :-

  • Jerawat semakin kecut
  • Parut mula pudar
  • Bonusnya!!kulit muka putih bersih...badan pun nampak kurus

Wah!!!Bestkan..



Antara supplement yang di ambil oleh Puan Ema


ESP-membantu menghasilkan sel-sel kulit baru. Sel yang sihat membantu penyerapan vitamin & galian dapat dilakukan dengan optimum. Apabila sel kulit baru tumbuh , cepat hilangkan kesan parut jerawat.
Vitamin E- anti oksida bagi menghalang radikal bebas dari merosakkan kulit. Vitamin E juga membantu menghilangkan parut-parut jerawat
Chewable Vitamin C - mempunyai kandungan Vitamin C 50% lebih tinggi dari buah oren. Membantu pembentukan kolagen untuk kulit sihat, cantik, licin dan gebu.
Alfalfa - untuk detoks, buang toksin dalam badan yang menjadi penyebab tumbuhnya jerawat

Berminat dan ingin dapatkan ESP + Vitamin E + Chewable Vitamin C + Alfalfa Shaklee ?

Hubungi saya :)

Diana
SID: 907229
SMS/CALL : 012-3667030
SMS/CALL/Whatsapp : 018-2129170
Email : mamamiafaiqa@yahoo.com
Pages:https://www.facebook.com/pages/Mamamia-Supplement-Shaklee/647662778596718

No comments:

Post a Comment