Friday 13 September 2013

Kulit Cantik, Gebu dan Sihat dengan Set Kecantikan Shaklee

Assalamualaikum....

Kulit yang cantik dan gebu adalah impian setiap orang, lebih-lebih lagi kaum wanita. Tetapi tidak hairan pula kaum lelaki juga rajin menjaga kecantikan kulit pada masa sekarang. Kulit yang kusam, tidak sekata, berjerawat dan pori-pori luas adalah masalah kulit yang umum bagi masyarakat di Malaysia.

Sekarang ini berlambak-lambak produk kecantikan di pasaran. Ada yang mengambil jalan singkat, menutup dengan segala macam bedak, concealer, foundation, krim, make up tebal-tebal tetapi hakikatnya kulit tetap bermasalah. Biasa terbaca di akhbar-akhbar, bila selalu sangat mencuba produk kecantikan yang baru hanya menambah masalah di muka. Kulit muka terbakar kemerah-merahan, jerawat semakin bertambah dan kulit menjadi semakin sensitif.. Oleh itu sangatlah penting selidik dahulu bahan yang terkandung sebelum menyapu apa-apa di muka anda.

Makan supplement pun anda boleh kelihatan canti, bukan sahaja cantik malah sihat, bertenaga. Bak kata orang, cantik dari dalam, maka terserlah di luaran. Pemakanan yang sihat dan penjagaan diri yang baik juga penting untuk mendapatkan kulit yang cantik dan gebu.

Terdapat supplement shaklee bagi kecantikan kulit antaranya :)

1. Set D Shaklee

2. Set D Shaklee dengan Extra Protein

3. Set Kecantikan Khas Bagi Masalah Kulit Berjerawat

4. Cadangan Supplement tambahan Set Kecantikan

5. Collagen Powder Shaklee

Inginkan kulit kelihatan cantik, gebu, dapatkan supplement shaklee dan hubungi saya jika berminat :)

Diana
SID : 907229
SMS/CALL : 012-3667030
SMS/CALL/Whatsapp : 018-2129170
Email : mamamiafaiqa@yahoo.com

No comments:

Post a Comment