Friday 16 May 2014

Mealshake Shaklee~Kandungan Nutrisi

 Meal Shakes Shaklee merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah-glycemic. Rasanya juga enak serta boleh dibancuh dengan mana-mana hidangan atau snek lain. Ia kaya dengan sumber kalsium dan protein yang amat diperlukan oleh kanak-kanak untuk membesar, kuat dan sihat. Pilihan protein soya terbaik anda.

Kandungan nutrisi dalam MEALSHAKES

Karbohidrat

¼ cawan mealshakes powder mix mengandungi 23g karbohidrat. Satu sajian sebelum susu ditambah mengandungi 3g dietary fiber. Jenis susu yang ditambah akan meningkatkan kandungan fiber. Satu sajian mealshakes mengandungi 18g gula. Apabila susu ditambah, jumlah gula dan karbohidrat akan meningkat.

Lemak

Serbuk Shaklee Mealshakes mengandungi hanya 0.5g lemak, sebelum susu ditambah. Tidak mengandungi lemak tepu, tetapi mengandungi kurang 5mg kolesterol. Jika ditambah dengan susu kurang lemak atau tiada lemak (“fat free”) secara keseluruhan akan member kesan kepada kandungan lemak dalam sajian anda.

Protein

Satu sajian ¼ cawan Mealshake mengandungi 7g protein. Pabila ditambah dengan susu, ia akan menigkatkan kandungan protein dalam sajian anda. Ini bergantung kepada jenis susu yang digunakan untuk menyediakan minuman Mealshake anda.

Vitamin

Shaklee Mealshakes mengandungi 12 vitamin asas yang diperlukan. Sebelum tambahan susu, satu sajian 2000 kalori diet dapat memberikan:

Minerals

Shaklee Mealshakes mengandungi 11 mineral asas yang diperlukan oleh badan kita.


Diana
✆ SMS/CALL/Whatsapp/Wechat : 018-2129170
✆ SMS/CALL : 012-3667030
✉Email:mamamiafaiqa@yahoo.com
✉FanPage : https://www.facebook.com/pages/Supplement4u/647662778596718


COD : Putrajaya, Cyberjaya, Salak Tinggi, KLIA, Nilai, Enstek, Kota seriemas dan kawasan sekitar

No comments:

Post a Comment