Thursday 1 May 2014

Promosi Shaklee Mei 2014~Mealshake Shaklee~Memang Best~~


PROMOSI SHAKLEE BULAN MEI 2014
MEALSHAKE SHAKLEE
BELI 6 PERCUMA 1  
NAK BELI 1 PUN BOLEH, 2, 3, 4, 5 PUN BOLEH,
PAKAT-PAKAT KONGSI DENGAN KAWAN BELI 6 TERUS, DAN ANDA AKAN MENDAPAT :
PERCUMA 1 CANISTER MEALSHAKE SHAKLEE
 DENGAN HARGA RM113.75
BESTKAN??

JANGAN LEPASKAN PELUANG SEMENTARA PROMOSI 
      MEALSHAKE SHAKLEE SEPANJANG 
 BULAN MEI 2014

     jom kita tengok serba sedikit mengenai 
 MEALSHAKE SHAKLEE :)


6 fakta tentang Mealshake:

1. Nutrisi Lengkap Menyediakan 24 jenis vitamin A- Z ,mineral dan ‘Trace Mineral’.Kekurangan ‘trace mineral’ akan memberi kesan kepada penyerapan vitamin-vitamin dan menyebabkan enzim tidak aktif. Ia juga mengandungi soya lecithin yang bertindak dengan vitamin larut lemak. *Sesuai untuk mereka yang ‘susah’ menelan pil dan juga mereka yang ingin menjaga berat badan.

2. Membekalkan Nutrien Kepada Sel-sel Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) yang membantu dalam membentuk kulit, kuku, rambut,organ-organ, darah, sel-sel imunisasi dan sebagainya. *Badan lebih sihat. Malah Protien juga penting untuk penghasilan susu badan.Sangat sesuai untuk ibu-ibu yang menyusukan anak.

3. Untuk Pembesaran Mengandungi asid folik, Biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar. *Sesuai untuk tumbuhbesaran anak-anak dan juga sesuai untuk ibu-ibu yang sedang mengandung.

4. Anti-oksida Mengandungi vitamin A, C, E, zink dan selenium yang merupakan komponen anti-oksidan untuk anti-penuaan. *Sesuai untuk mereka yang ingin kelihatan lebih muda dan mementingkan kecantikan.

5. Pemulihan Kulit Mengandungi lengkap vitamin B-Kompleks, iron, copper untuk membentuk sel darah merah yang sihat, sekali gus meningkatkan warna kulit. *Sesuai untuk mereka yang inginkan kulit yang cantik dan halus mulus.

6.Detox Kaya dengan serat yang membantu (peristalsis kolon dan perut / buang air besar) untuk menyingkirkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada kolon dan perut. *Sesuai untuk kanak-kana serta orang dewasa yang sering mengalami masalah sembelit.
Berminat untuk dapatkan Mealshake dan supplement shaklee, hubungi saya :) 

Diana
✆ SMS/CALL/Whatsapp/Wechat : 018-2129170
✆ SMS/CALL : 012-3667030
✉Email:mamamiafaiqa@yahoo.com
✉FanPage : https://www.facebook.com/pages/Supplement4u/647662778596718


COD : Putrajaya, Cyberjaya, Salak Tinggi, KLIA, Nilai, Enstek, Kota seriemas dan kawasan sekitar

No comments:

Post a Comment