Thursday 27 June 2013

Bagaimana Mendapatkan Side Income 4 angka Dengan Shaklee

Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli @ pengedar produk shaklee??
Ada 2 cara untuk jadi shaklee. Cara pertama anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk REGISTRATION FEE sebanyak RM75 (RM10) kos penghantaran member kit. Cara kedua dengan membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan lebih kurang RM700) untuk mendapatkan keahlian percuma. Anda cuma perlu hubungi saya (saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau pergi sendiri ke mana-mana cawangan Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya 907229 sebagai sponser/upline anda.

Cawangan-cawangan Shaklee : 
  • HOME OFFICE : Empire Tower, Empire Subang di Subang Jaya, Selangor
  • KL Branch : Section 1, Wangsa Maju, Setapak, KL
  • Penang Branch : Jalan Todak 1, Pusat Bandar Seberang Jaya, Perai, Penang
  • Ipoh Branch : Medan Istana 1, Bandar Ipoh Raya, Perak
  • Johor Bahru Branch : Jalan Molek 1/10, Taman Molek, Johor
  • Kota Bharu Branch : Jalan Sultan Yahya Petra, Kota Bharu, Kelantan
  • Kota Kinabalu Branch : Ground Floor, Wisma Damai, Luyang, KK, Sabah

Yuran keahlian Shaklee
Pendaftaran adalah RM65 (sekiranya anda pergi sendiri ke mana-mana branch untuk ambil member kit) dan tambahan RM10 untuk kos pos member kit sekiranya anda mahu kit tersebut di pos kepada anda, atau dihantar melalui saya. Jumlahnya ialah RM75 (jika anda tidak pergi ambil sendiri member kit tersebut di branch)

Tak perlu maintain point dalam shaklee
Sekiranya cuma makan kegunaan sendiri, tidak perlu maintain points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu untuk membolehkan anda mendapat bonus setiap bulan.

Betul ke TAK WAJIB membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian??
Betul, betul. Tak perlu maintain points atau membuat pembelian untuk kekal keahlian anda.Pembayaran yuran pendaftaran adalah sekali. Best kan?

Apa yang anda perlukan sekiranya mendaftar sendiri ke branch shaklee?
Anda perlukan seorang sponser iaitu ahli yang berdaftar dengan shaklee. Sila gunakan ID saya 907229 jika berhasrat untuk joint group kami dalam bisness shaklee. Anda akan diberi bimbingan bagaimana mahu berjaya dengan bisness shaklee ini.

Apa kelebihan menjadi dahli shaklee??
Anda dapat membuat pembelian dengan harga ahli. Setiap pembelian, anda akan diberi points yang ditukar kepada cash setiap bulan. Shaklee menawarkan 3C, ( Cash, Car dan Convention).

Jom sertai kami dan dapatkan pendapatan 4, 5, 6 angka setiap bulan. Tapi perlu diingatkan, perniagaan Shaklee ini bukan untuk orang-orang yang suka goyang kaki ya!!Perlu rajin, berusaha sendiri. Tunjuk ajar, tips, macam-macam lagi akan di beri perhatian bagi yang bersungguh-sungguh untuk berjaya dan mendapat side income yang lumayan. Bukan hanya hangat-hangat tahi ayam ye..Berminat??Hubungi saya :)

Diana
SID 907229
SMS/CALL : 012-3667030
SMS/CALL/Whatsapp : 018-2129170
Email : mamamiafaiqa@yahoo.com

No comments:

Post a Comment