Monday 3 June 2013

Murah Giler Meal Shake Shaklee!!!-Promosi JUN 2013

Assalamualaikum.. 

Hari yang ditunggu-tunggu sudah tiba. Promosi shaklee datang lagi. Memang setiap bulan pasti ada produk Shaklee yang promosi. Promosi bulan Jun kali ini adalah Meal Shakes. Beli 6 dapat percuma 1. Kalau nak beli 1 pun boleh, hubungi saya segera untuk mendapatkan harga istimewa yang jauh lebih murah daripada biasa. Tersangat-sangat murah dan rugi jika anda lepaskan peluang ini. Inilah masanya bagi mereka yg ingin dan masih  belum mencuba Meal Shakes kerana takut harganya yang mahal sebelum ini. 

Meal Shakes sangat sesuai untuk semua pelajar, kanak-kanak membesar, ibu mengandung, para atlet, pengamal sayuran (vegetarian), orang sakit, orang yang sibuk bekerja atau orang yang selalu mengamalkan makanan segera. Meal Shakes sangat sesuai bagi mereka yang tidak gemarkan supplement yang berbentuk tablet kerana Meal Shakes dalam bentuk serbuk berperasa vanila. Jika anda mencari sarapan pagi yang penuh berkhasiat, Meal Shakes merupakan pilihan yang bijak.
Apa tunggu lagi ..Jom dapatkan Meal Shakes Shaklee segera sementara PROMO MELETOP JATUH MENJUNAM. Jangan sampai dah habis stok baru nak tanya :)

Diana
SID 907229
SMS/Call : 012-3667030
Whatsapp : 018-2129170
Email : mamamiafaiqa@yahoo.com

No comments:

Post a Comment