Tuesday 2 September 2014

Cara Makan Shaklee Collagen Powder Untuk Dapatkan Kesan Terbaik

Assalamualaikum..

Kolagen berkurangan apabila umur meningkat?
Alamak!! seram lak dengar..
Memang betul la tu, apabila usia kita dah meningkat dalam 25 tahun, pengeluaran kolagen mula berkurangan dan juga melambatkan kadar metabolisme di dalam badan. Kekurangan kolagen mewujudkan masalah-masalah kesihatan seperti kedutan, garis-garis halus, kulit kendur, uban, dan keguguran rambut, tekanan darah tinggi, artritis, rabun jauh dan sebagainya.

Bila kolagen dah berkurangan! apa nak dibuat?? Tak kan nak duk diam je kan. Sekarang banyak sumber alternatif untuk mengatasi masalah ini. Berita baiknya kita boleh mengamalkan Shaklee Collagen Powder. Bukan sahaja berkualiti tinggi, terbukti berkesan pula tu. Untuk makluman kita semua, pengambilan kolagen dijangka menggalakkan kesan anti-penuaan seperti meningkatkan ketumpatan tulang, pertumbuhan rambut yang sihat, menghapuskan sakit sendi, menyuburkan kulit, menganjalkan payudara dan melegakan sembelit. Jesteru, pengambilan kolagen sebagai diet tambahan merupakan cara paling mudah dan paling muktamad untuk menghindarkan kesan-kesan penuaan tersebut.

Collagen Powder Shaklee tahan berapa lama? 
Terdapat 15 sachet dalam setiap kotak. Jika ada budget lebih, amalkanlah setiap hari untuk mendapatkan kesan optimum dan cepat. Jika sebaliknya, memadai untuk mengambilnya selang sehari (2 hari sekali).

Cara makan Shaklee Collagen Powder 
Mudah saja, campurkan 1 sachet kolagen dengan minuman kegemaran anda. Jika sudah consume ESP, Mealshake atau Performance Drink, boleh dibancuh bersama juga. Antara resepi yang boleh dicuba bersama kolagen adalah jus twister tropicana, jus buah atau sunquick, Terpulang kepada selera anda sebenarnya asalkan bukan minuman berkafein atau bergas.

Waktu terbaik untuk mengambil kolagen adalah DIWAKTU PAGI, dibancuh dengan air dan diminum ketika PERUT KOSONG sebelum sarapan pagi. Pastikan TIDAK mengambil kolagen dengan air panas kerana akan menghalang penyerapan kolagen. 
Gambar di bawah adalah pengambilan kolagen versi saya. Shaklee Collagen Powder diekstrak daripada sisik ikan merah, jadi ianya sedikit berbau ikan. Jadi saya campurkan dengan sunquick, baunya tidak ketara dan boleh dinikmati seperti minuman biasa berperisa oren. Sangat SEDAP.

Jom amalkan Shaklee Collagen powder jika anda ada masalah di bawah :-

  1. Terdapat garis-garis kesan ketawa yang ketara, kedutan, lingkaran hitam bawah mata, 
  2. Kesan bengkak bawah mata, 
  3. Penglihatan kabur. 
  4. Gusi yang tidak sihat 
  5. Rambut kering dan bercabang di hujung 
  6. Liang roma besar, pigmentasi, jeragat, kulit kering 
  7. Garis halus pada leher 
  8. Kulit hilang keanjalan, lebih kering. 
  9. Kelihatan tua daripada umur sebenar. 
  10. Organ dalaman tidak berfungsi dengan berkesan. 
  11. Payudara dan punggung menggeleber 
  12. Kehilangan kalsium, sakit belakang, sakit sendi. 
  13. Kulit senang pecah, pudar dan kekuningan

Berita baiknya :)

Bulan September ni Promosi Shaklee Collagen Powder ---- Beli 6  Percuma 1.
Jom dapatkannya:-

Diana
✆ SMS/CALL/Whatsapp/Wechat : 018-2129170
✆ SMS/CALL : 012-3667030
✉Email:mamamiafaiqa@yahoo.com
✉FanPage : https://www.facebook.com/pages/Supplement4u/647662778596718


COD : Putrajaya, Cyberjaya, Salak Tinggi, KLIA, Nilai, Enstek, Kota seriemas dan kawasan sekitar

No comments:

Post a Comment