Saturday 19 October 2013

Atasi Masalah Kesihatan Tulang Dan Sendi dengan Shaklee

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Tahukah anda segala pergerakan (aktiviti) yang kita lakukan setiap hari memainkan peranan yang penting dalam kesihatan tulang dan sendi kita?? Bagi yang mengidap sakit sendi, adalah menjadi tidak selesa untuk melakukan bermacam-macam aktiviti, susah untuk membongkok, letih duduk terlalu lama, sakit leher, sakit lutut.

Selain pemakanan yang sihat dan berkhasiat seperti sayur-sayuran, buah-buahan, bijiran dan protein, pengambilan makanan tambahan atau supplement shaklee membantu masalah kesihatan tulang dan sendi kita. Ianya bertujuan menambahkan vitamin dan mineral lain yang kurang bagi memastikan kita mendapat semua keperluan nutrien yang diperlukan. Pencegahan daripada peringkat awal boleh menjadikan tulang dan sendi kita sihat biarpun diusia yang semakin meningkat. 

Supplement shaklee, InsyaAllah boleh membantu mengatasi masalah kesihatan tulang dan sendi kita. Antaranya adalah Advanced Joint Health Tablet (AJHT), Ostematrik (Kalsium) dan Omega Guard yang didatangkan dengan pil/tablet mudah di bawa ke mana-mana.



Advanced Joint Health Tablet (AJHT)

Menyokong Kesihatan Sendi Berpanjangan

Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendisendi. 

Shaklee Advanced Joint Health Tablet mengandungi ekstrak unique Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak Jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%.

Ostematrik (Kalsium)

Tulang merupakan struktur penting di dalam tubuh manusia.  Ia merupakan kerangka yang menyokong berat badan dan organ utama seperti paru-paru, jantung, hati dan ginjal serta membolehkan kita menggerakkan otot-otot dan tubuh secara bebas.  Mengekalkan kesihatan tulang secara optima adalah penting bagi mendapatkan kesihatan optima menyeluruh. 

Lebih daripada Sekadar Kalsium
OsteMatrix membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.  Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik.  Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.
  
Omega Gurad

Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan  Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.

Shaklee OmegaGuardTM merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan.  Satu hidangan OmegaGuardTMmenyediakan 1000mg asid lemak omega 3  termasuk DHA dan EPA. 

Berminat dan ingin dapatkan supplement shaklee??Hubungi saya 

Diana
SID 907229
SMS/CALL : 012-3667030
SMS/CALL/Whatsapp : 018-2129170
Email : mamamiafaiqa@yahoo.com

No comments:

Post a Comment