Wednesday 23 October 2013

Hot Item Shaklee~Vitamin C Sustained Release

Assalamualaikum

VITAMIN C SUSTAINED RELEASE yang di tunggu-tunggu dah muncul..1thn lebih duk tunggu VITAMIN C SUSTAINED RELEASE ni..4 botol dah ada orang beli, 1 dah ada orang booked..alhamdulillah...

Sebiji VITAMIN C SUSTAINED RELEASE bersamaan dengan 7 biji buah Oren!!!

Daripada telan 7 biji oren sehari baik ambil sebiji VITAMIN C SUSTAINED RELEASE ni kan...

Adakah memadai kita mengambil Vitamin C dari buah??
Jom kita tengok...
Setiap hidangan buah-buahan membekalkan sekitar 45-60mg Vitamin C. Buahan-buahan akan menghasilkan vitamin C yang lengkap dalam masa 10 hari selepas buah itu ranum. So, buah yang tidak ranum mengandungi kurang kandungan Vitamin  C. Kandungan Vitamin C pada buah pula akan berkurangan kepada separuh bila dipetik dan musnah bila terdedah kepada kepanasan.

Sebab itu, kita disarankan mengambil Vitamin C dalam bentuk tablet setiap hari. Kenapa setiap hari??? Sebab vitamin C adalah larut air dan akan hilang berterusan dari tubuh kita. Apatah lagi jika anda seorang perokok tegar. 1 batang ROKOK mampu melupuskan 50-100gm vitamin c.



HOT ITEM produk di Shaklee. Cepat!! siapa cepat dia dapat..JIMAT dan BERBALOI. Sebotol tahan sehingga 6 bulan tau...Serlahkan seri kecantikan wajah anda dengan mengamalkan vitamin C semulajadi Shaklee.

Apa tunggu lagi !!hubungi saya segera :)

Diana
SID 907229
SMS/Call : 012-3667030
SMS/Call/Whatsapp : 018-2129170
Email :mamamiafaiqa@yahoo.com

No comments:

Post a Comment