Saturday 19 October 2013

Testimoni AJHT~Cepat terasa perubahan~Kaki dah tak lenguh


Sendi merupakan hubungan antara tulang sehingga tulang dapat digerakkan. Hubungan dua tulang disebut persendian (artikulasi).

Sendi yang sihat bermakna tulang rawan, ligamen,  tendon dan cecair-cecari sinovia (bendalir yang melicinkan sendi-sendi)  iaitu komponen-komponen sendi; mendapat keperluan nutrisi dari yang mencukupi yang diserap oleh tubuh. Sendi yang sihat dan kuat dapat memberi keselesaan antara tulang  dan membantu menyerap hentakan dari impak fizikal.

Formulasi proprietari Advanced Joint Health Tablet menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan untuk menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat.  Formulasi proprietari  dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi-sendi. Advanced Joint Health Tablet adalah berasaskan formula sayur-sayuran 100% iaitu Ekstrak Boswellia, Ekstrak Jagung, Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C. Jadi bonus buat mereka yang vegetarian. 

Di sini saya sharekan testimoni pengguna AJHT.....Seorang bapa telah mencuba AJHT telah merasa perubahan yang cepat, urat kaki dah tak terasa sakit, kaki pun tidak lenguh. Alhamdulillah...



Keistimewaan Advanced Joint Health Tablet (AJHT)
  1. 100% bebas kerang-kerangan (bagi yang elergik kerang-kerangan) .
  2. 100% vegetarian.
  3. 100% bebas kondroitin (bebas kondroitin beerti ‘penyerapan glukosamin yang lebih baik’, kehadiran kondroitin seperti dalam kebanyakan produk lain hanya menghalang penyerapan glukosamin).
  4.  Hanya 2 tablet diperlukan sehari.
  5.  Kaplet jenis mudah telan
  6.  Tiada perasa, pemanis atau pengawet
  7. Bebas gluten  (gluten adalah bahan yang menghalang penyerapan zat dan mineral ke dalam tubuh)

Berminat dan ingin dapatkan supplement shaklee??Hubungi saya 

Diana
SID 907229
SMS/CALL : 012-3667030
SMS/CALL/Whatsapp : 018-2129170
Email : mamamiafaiqa@yahoo.com

No comments:

Post a Comment