Wednesday 9 October 2013

Collagen Powder Shaklee Dari Sumber Terbaik~Kulit Yang Anjal Dan Cantik



Kebanyakan dikalangan kita, tahu collagen berfungsi untuk mendapat kulit yang anjal, cantik dan gebu. Namun, ramai yang masih kurang pasti ciri-ciri collagen yang terbaik untuk memastikan sumber collagen adalah mudah diserap dan boleh memberi kesan yang awal kepada kulit.

Collagen Powder Shaklee

Rajah dibawah menunjukkan perbandingan berat molekul antara collagen biasa dan collagen Shaklee. Shaklee Collagen Powder meruapakn suplement kolagen yang mengandungi 4000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang dikestark daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangar ringan, kira-kira 1000 Dalton dapat diserap denagn mudah oleh badan dan dapat mebantu peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermisa dengan berkesan.

Bahan-Bahan Utama Di dalam Collagen Shaklee


Bahan-bahan yang terkandung dalam Collagen Shaklee termasuk ekstrak biji benih Camelilia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerang, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B. Kombinasi bahan-bahan ini memberi kesan yang baik pada kulit dan sendi.


Cara Pengambilan Collagen Powder Shaklee
1 sachet ditambah dengan minuman kegemaran kita. Sangat mudah dan senang di bawa ke mana-mana sahaja. 

Berminat dan ingin mencuba collagen shaklee??Hubungi saya :-

Diana
SID 907229
SMS/CALL : 012-3667030
SMS/CALL/Whatsapp : 018-2129170
Email : mamamiafaiqa@yahoo.com

No comments:

Post a Comment