Thursday 13 June 2013

Set 3 Mighty Gems~ESP, Meal Shakes, PD~~bertenaga dan atasi Gastrik sepanjang berpuasa

Asaalamualaikum...

Alhamdulillah, Sya'ban telah menjelma. Lagi 1 bulan kita akan berpuasa Ramadhan..Malah sekarang ada yang berpuasa sunat kerana ingin melatih diri agar berpuasa untuk melalui Ramadhan dan juga menggantikan puasa kerana tidak sihat atau sebab-sebab tertentu. Bagi mereka yang tidak tahan dan mengalami gastrik yang teruk, malah tidak ada kudrat untuk berpuasa iaitu mengalami keletihan melampau akibat bebanan tempat kerja dengan terik panas matahari, Shaklee terdapat supplement terbaik untuk kesegaran dan bertenaga sepanjang hari dan mengelakkan daripada gastrik, InsyaALLAH.

Pengambilan air yang mencukupi amat penting agar kita sentiasa bertenaga dan segar sepanjang hari, namun sekiranya perut yang sememangnya ada gastrik, maka keletihan menahan sakit itu membuatkan kita sangat tidak larat untuk bergerak lebih ketika berpuasa, malah ada yang sanggup melepaskan puasa pada hari tersebut kerana terlalu sakit dan tidak dapat bertahan.

Ada cara untuk mengurangkan gestron dalam perut. InsyaALLAH dengan pengambilan ESP atau Mealshake sangat membantu. Perut akan rasa kenyang dan tiada rasa pedih ulu hati ataupun senak perut. Ini adalah kerana :

Meal Shakes
Mempunyai protein, kalsium, serat, vitamin dan mineral lain. bau WANGI, rasa macam aiskrim perisa vanila. Boleh di makan untuk semua golongan, kanak-kanak, ibu bapa, ibu menyusu. Walaupun berpuasa badan tetap sihat kerana telah dibekalkan dengan nutrien yang mencukupi semasa sahur. InsyaALLAH.

Meal Shakes adalah pelengkap bagu yang nak berpuasa, anak kecil yang susah nak makan jadi kuranglah nutriennya, sarapan atau sahur untuk anak ke sekolah, suami ke tempat kerja, isteri yang bekerja di rumah atau di luar atau yang menyusukan anak, warga tua yang susah nak telan pil vitamin dan semua golongan.


Energizing Soy Protein (ESP)
ESP sangat bagus untuk kesihatan payudara, prostat kerana mengandungi fitoestrogen. Oleh kerana protein yang asli dan bermutu, sel dalam badan kita turut terhasil menjadi sel yang sihat. Sebab itulah ia bagus untuk orang yang sedang dalam pemulihan selepas operation, bersalin atau accident kerana protein membina dan memperbaiki tisu badan.

Oleh sebab itu, pengambilan ESP atau Meal shakes membantu mengurangkan Gestron dalam tubuh badan yang membuatkan kita berasa tidak selesa sepanjang hari berpuasa.

ESP pula adalah non-gmo iaitu original dan bukanlah diubah secara genetik untuk menjadikan yang terbaik dan berkualiti tinggi. Soyanya tidak di cuci dengan alkohol tetapi dengan air jadi kandungan isoflavon yang bermanfaat terpelihara


Performance Drink
Performance Drink sangat bagus kerana ia mengekalkan kandungan air dalam kata lain bendalir dalam tubuh badan sangat mencukupi.  Memandangkan kita berpuasa dan tidak minum sepanjang hari, Performance Drink membantu mengurangkan rasa dahaga dan membantu meneruskan fungsinya. Keperluannya meningkat tambah-tambah bagi ibu menyusu yang kehilangan air semasa mengepam atau menyusukan anak di siang 
hari.
Performance Drink meminimumkan kehilangan cecair untuk memantapkan hidrasi badan. Mengalirkan elektrolit sepenuhnya ke seluruh badan, termasuk kalsium, magnesium (tiada pada minumam isotonik lain. Menstabilkan paras glukosa dalam darah untuk mengekalkan tenaga berterusan, serta menambah stamina


Dapatkan Set 3 Mighty Gems persediaan sepanjang Ramadhan untuk cergas dan  kekal bertenaga. Jangan lepaskan peluang sepanjang promosi Meal Shakes. Harga yang memang MELETUP-LETUP murah GILER..

Diana
SID 907229
SMS/Call : 012-3667030
Whatsapp : 018-2129170
Email : mamamiafaiqa@yahoo.com

No comments:

Post a Comment