Thursday 27 June 2013

Jana Income Bersama Jutawan Shaklee

Assalamualaikum...

Alhamdulillah masih di beri peluang untuk bernafas di muka bumi Allah ini. Alhamdulillah juga bisness Shaklee saya juga mendapat perhatian. Tujuan saya hanyalah untuk berkongsi kebaikan Shaklee kerana saya adalah PENGGUNA SHAKLEE.

Harini saya nak share macammana nak create income dengan Shaklee. Mula-mula kita order dekat orang  untuk rasa apa manfaat dan khasiat produk Shaklee kan. Bila dah rasa perubahan yang positif sejak consume Shaklee, mula la rasa nak kongsi dengan orang lain kebaikan yang kita dapat kan. Tak susah nak create income dengan Shaklee. Apa yang penting RAJIN, ISTIQAMAH dan IKHLAS nak bantu orang. InsyaALLAH akan dipermudahkan kerja kita.

Jom saya share pengalaman saya dalam Shaklee. Mula-mula saya cuma order dengan ada seorang kakak ni yang duduk di Balakong  SET MENYUSU. Jauh pulak nak pergi ambil. Pastu saya google cari pengedar area Nilai atau kawasan berdekatan. senang nak pick up on the way nak balik kerja. Jumpalah blog http://mama-iloveu.blogspot.com/  iaitu sifu saya Mummy Yati Omar. Terus register untuk jadi Ahli. Bila dah register, saya dimasukkan dalam 4 group. Belajar macam-macam pasal Shaklee. Kalau tak tahu pasal sesuatu produk, post je kat group, ramai kawan-kawan dalam group bagi pandangan. Mula-mula memang susah sikit sebab kena banyak membaca, google pasal produk Shaklee. Memang kena RAJIN, dengan nak jaga Damia lagi, family lagi.

First month saya joint Shaklee, alhamdulillah dapat juga income. Walaupun sedikit, tapi itu permulaan yang baik dan saya sangat berpuas hati dengan usaha saya.  Tapi sekarang dan bulan ke-3 saya join, alhamdulillah tengah tunggu cek dari Shaklee dan insyaALLAH bulan Julai ni bonus 4 angka. Happy dan syukur sangat-sangat dan berterima kasih kepada Mummy Yati Omar yang banyak membantu dan memberi tunjuk ajar..Tunjuk ajar ku SIFU..Tak lupa juga En. husband yang banyak memberi sokongan dan juga modal ($$$$$)..hihihi..Jom saya share kelebihan menjadi Ahli Shaklee :)

Kelebihan menjadi ahli : 
  1. Anda dapat membeli produk Shaklee dengan harga yang lebih rendah dari Retail
  2. Anda boleh membeli sendiri produk Shaklee di Branch Shaklee
  3. Kumpul point dan dapat cashback (bonus) bulan-bulan
  4. Shaklee menawarkan CASH, CAR BONUS, CONVENTION (Local & International Umrah bagi Muslim)


Jana Pendapatan dari rumah 
Anda boleh dijadikan sebagai perniagaan anda untuk mendapatkan side income sehingga 2,3,4,6 dan 6 angka. Sesuai bagi suri rumah atau yang ingin membuat perniagaan sampingan.
  • Bimbingan dan sokongan berterusan
  • Toturial dan coaching secara online
  • Kelas-kelas yang boleh diuruskan di rumah anda sendiri
  • Peluang-peluang untuk mempelajari ilmu-ilmu bissness internet, pemasaran  facebook, teknik-teknik perniagaan internet terkini, jana pendapatan pasif dan banyak lagi.
  • Tidak memerlukan modal yang besar, ianya mengikut kemampuan masing-masing
Bagi suri rumah, student dan sesiapa yang ingin mendapat side income dengan Shaklee, boleh emailkan hasrat hati anda untuk membolehkan saya daftarkan anda dalam group kami sebab yuran pendaftaran pun tidak mahal. sesungguhnya 9/10 daripada punca rezeki adalah datangnya daripada PERNIAGAAN.  INSYAALLAH.

Diana
SID : 907229
SMS/CALL : 012-3667030
SMS/CALL/Whatsapp : 018-2129170
Email : mamamiafaiqa@yahoo.com

No comments:

Post a Comment