Sunday 1 September 2013

Dengan Set Kurus Shaklee~Kekal Langsing, Kurus dan Cantik

Assalamualaikum

Duit dah beribu-ribu habis, tapi tidak berhasil??? Alhamdulillah setelah dipertemukan dengan Set Shape Up Shaklee, memang nampak kesan yang ketara. Set kurus ni bukan sahaja membantu kawal berat badan anda, malah mengurangkan kolesterol, merendahkan tekanan darah, dan mendapat bonus kulit yang cantik. Setiap produk di dalam set kurus ini mempunyai manfaat yang baik untuk tubuh.

Jom kita tengok testimoni pengguna dengan set kurus shaklee :)

Masalah kegemukan memang menghantui diri saya sejak dari zaman remaja hinggalah kepada umur 30 an ni....Pelbagai ubat-ubatan, murah dan mahal telah saya cuba...termasuk slimming center yang memakan ribuan ringgit....berat memang la turun tapi sekejap jer, bila makan je berat naik balik...sampai saya jadi takut hendak makan....susah hati....tekanan darah tinggi pun melambung2 bila badan naik ni.....tapi sekarang semua tu takde masalah lagi...Shaklee telah menjadi penyelamat kepada saya......Herblax, Alfafa, Omega, Lecithin dan esp membuatkan saya sentiasa tersenyum......sambil slimkan badan kulit pun jadi cantik......ubat darah tinggi pun saya dah tak ambil lagi sejak ambil supplement ni......toxin dalam badan pun dah takde.......walaubagaimanapun saya masih belum berpuas hati dengan berat ni lagi.....insyaAllah, dengan Shaklee saya tak perlu risau lagi......berat 89 tapi saya hilang inci yang sangat banyak.....Alhamdulillah.


Fungsi setiap supplement :

1. Detox ( Alfalfa & Herb lax )
Kenapa Detox itu penting?

Detox adalah untuk menyingkirkan toksin berlebihan yang terkumpul dalam badan. Tanpa mengeluarkan toksin yang terlampau banyak di dalam badan, badan sukar menyerap nutrient dari makanan seharian dan supplemen.

2. Bakar & Buang Lemak (Omega Guard & Lecithin)
Lecithin atau Omega memecahkan lemak dan buang lemak yang berlebihan di dalam badan

3. Bina Otot (ESP & Cinch)
Kenapa Protein penting?
Protein penting untuk pelihara otot dalam badan. Perasan atau tidak, ada orang yang berat badannya turun tetapi badan dia masih flabby (menggeleber)? Berat yang turun tu bukan kerana kurang lemak tapi dia kehilangan otot. Otot penting untuk tingkatkan metabolisme badan bagi pembakaran lemak.

Apa tunggu lagi??Inginkan badan kekal langsing dan cantik menawan??Dapatkan set kurus shaklee dan hubungi saya :)

Diana
SID 907229
SMS/CALL : 012-3667030
SMS/CALL/Whatsapp : 018-2129170
Email : mamamiafaiqa@yahoo.com

No comments:

Post a Comment