Saturday 25 January 2014

Ingin Kurus Walaupun Menyusukan Anak??Baby tetap dapat zat dan khasiat dari supplement shaklee



Harini saya nak share tentang set kurus untuk ibu menyusu. Sebenarnya set ini bukan sahaja bagus untuk turunkan berat badan malah melancarkan perjalanan penyusuan bagi ibu menyusu. Jika kita menyusukan anak, sudah semestinya perut sentiasa lapar dan nafsu untuk makan bertambah-tambah. Nak diet??tapi bimbang susu kurang??Supplement shaklee InsyaALLAH dapat membantu.


TESTIMONI DARIPADA Noor Akilla Salleh

APA YG BELIAU ALAMI?

BERAT TURUN 20KG
SUSU BADAN MERIAH
KULIT BERTAMBAH CANTIK

 ✎ RUGI TAU KALAU TAK CUBA SET KURUS IBU MENYUSU SHAKLEE INI..


esp shaklee: Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung. esp juga membantu menambahkan lagi susu ibu.

lecithin: memecahkan lemak dan kolesterol dalam badan. Ini yang bestnya, bila makan je, mana-mana lemak yang tidak diingini akan dibuang oleh lecithin ini. Macam penyerap lemak gitu. Terutama pada perut yang menyimpan lemak, nampak terserlah buncit, sangat sesuai ambil lecitin ini.

alfalfa: Digelar raja segala tumbuhan. Khasiatnya yang membantu melawaskan pembuangan kerana adanya fiber di dalamnya. Ibaratkan pembantu kepada lecithin, ia membantu lecithin dengan membawa keluar lemak-lemak dan kolesterol dari badan. Pembantu yang baik! Ia juga adalah pakar detox kerana berupaya menyahkan bahan-bahan bertoksik dalam badan. Lagi bestnya..is juga berfungsi sebagai kacip fatimah..para ibu-ibu yang lepas bersalin atau yang sudah berkahwin, pasti suka dengan pengambilan Alfalfa.

Bagi ibu menyusu yang ingin kurus dan mengalami masalah susu kurang boleh cuba set ini dan boleh hubungi saya untuk cadangan set yang sesuai :)

Diana
✆ SMS/CALL/Whatsapp/Wechat : 018-2129170
✆ SMS/CALL : 012-3667030
✉Email:mamamiafaiqa@yahoo.com
✉FanPage : https://www.facebook.com/pages/Supplement4u/647662778596718


COD : Putrajaya, Cyberjaya, Salak Tinggi, KLIA, Nilai, Enstek, Kotaseriemas dan kawasan sekitar

No comments:

Post a Comment