Tuesday 5 November 2013

Gabungan Tradisional & Moden dengan Vivix Shaklee~Rahsia Kecantikan Ayu Raudhah

Assalamualaikum...


Setiap orang inginkan wajah kelihatan cantik dan jelita. Jom kita ikuti tips dan petua kejelitaan Pelakon Popular Ayu Raudhah :)


selain penjagaan muka, penjagaan badan, pelakon popular Ayu Raudhah mengamalkan minuman kesihatan iaitu sirap shaklee yang lebih dikenali vivix..

Apakah kehebatan Vivix Shaklee?


✎Vivix mengawal genetik dan seterusnya membantu melambatkan penuaan sel.

✎Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia ~ setiap hari sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan pangkalan data genetik dan mengganggu fungsi sel dan usia kita. Dengan vivix, DNA akan dapat dilindungi dan diperbaiki selnya.

✎Vivix melambatkan pembentukkan AGE ~ penimbunan AGE (advanced glycation end products) akan menyebabkan kerosakkan sel. Ramuan Vivix yang 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) mampu melambatkan pembentukan AGE.

✎Vivix membantu meningkatkan tenaga dalam sel ~ tenaga dalam telah ditingkatkan dengan pembentukan mitokandria baru. (mitokandria merupakan penjana tenaga dalam tubuh)

Bagaimana Vivix bertindak dengan berkesan?
Rahsianya kerana Vivix melindungi dan membaikpulih sel DNA kita di samping mengelakkan penimbunan protein AGE dalam badan.

PROMOSI VIVIX SHAKLEE MURAH GILER PADA NOVEMBER 2013

Beli 6 Botol Vivix, anda akan dapat banyak kelebihan dan keuntungan. Tak mampu nak beli 6 botol, boleh kongsi dengan kawan-kawan, saudara mara, sepupu. Lebih bagus lagi jika dihadiahkan kepada ibu dan bapa kita. Jom kita tengok apa istimewa promosi kali ini :)

Dengan pembelian 6 botol vivix, anda boleh menikmati :-
percuma sebotol Vivix bernilai RM475
percuma keahlian shaklee bernilai RM65
penghantaran percuma bernilai RM10
percuma 2 botol CoQ Health bernilai RM248
Bonus Shaklee pada pertengahan Disember bernilai RM242
Jumlah nilai penjimatan yang akan dinikmati sebanyak RM1040
Wahhh..Banyak kan..Best Giler promosi Bulan November ni. Bukan sahaja super duper jimat malah awet muda lagi dengan VIVIX SHAKLEE.. Apa tunggu lagi??Jom dapatkan VIVIX SHAKLEE!!


Diana
SID 907229
SMS/CALL : 012-3667030
SMS/CALL/Whatsapp : 018-2129170
Email : mamamiafaiqa@yahoo.com

No comments:

Post a Comment