Wednesday 1 May 2013

OsteMatrik Shaklee-Pelengkap Kalsium Anda

Assalamualaikum...

Tulang merupakan struktur penting di dalam tubuh manusia.  Ia merupakan kerangka yang menyokong berat badan dan organ utama seperti paru-paru, jantung, hati dan ginjal serta membolehkan kita menggerakkan otot-otot dan tubuh secara bebas.  Mengekalkan kesihatan tulang secara optima adalah penting bagi mendapatkan kesihatan optima menyeluruh.
 
Lebih daripada  Kalsium

OsteMatrik  membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.  Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik. Sebiji OsteMatrik membekalkan 250mg kalsium dan 100IU Vitamin D. Oleh itu, untuk mendapatkan 100% nilai harian Vitamin D dan Kalsium, kita perlu ambil sebanyak 4biji Ostematrik setiap hari..mudah kan bagi yang tidak penggemar susu..
  



Siapa Yang Perlu Mengambil Ostematrik Shaklee (Kalsium)

1) Bagi ibu yang hamil dan menyusu, pengambilan kalsium tidak boleh dipandang remeh. Ibu hamil dan menyusu memerlukan kuantiti kalsium yang tinggi berbanding biasa kerana kalsium di dalam badan ibu perlu dikongsi bersama bayi atau anak yang disusukan;
2) Kebanyakan ibu mengalami masalah susu badan kurang semasa haid (period). Semasa haid, blood calcium atau kalsium dalam darah menjadi rendah, dan ini memberi kesan kepada kebanyakan ibu. Jadi kepada ibu2 yang mengalami masalah susu kurang semasa period, ibu boleh mengambil OsteMatrik yang dilengkapi dengan magnesium dan Vitamin D serta mineral lain bagi memastikan fungsi kalsium dapat dimanfaatkan dengan optimum;
3) Mereka yang mengalami sakit pinggang, sendi dan lutut;
4) Mereka yang sering  mengalami kebas kaki/tangan terutama pada waktu malam;
5) Mereka yang sering keletihan dan kerap outstation, di mana kalsium membantu mengurangkan keletihan;
6) Mereka yang kurang mendapat zat-zat membina tulang dari pemakanan harian;
7) Mereka yang mengambil berat tentang pembinaan tulang dan mengekalkan tulang yang sihat untuk jangka masa panjang;
8) Wanita yang berumur 30 tahun ke atas, remaja dan warga tua;
9) Mereka yang mengambil berat tentang tekanan darah yang normal.

Dapatkan OsteMatrik sekarang..Lengkap serta supplement yang terbukti secara saintifik mempunyai penyerapan yang lebih baik dan tabletnye mudah ditelan..Sesuai bagi yang tidak suka minum susu untuk pembentukan tulang. Hubungi ..

Diana
SID 907229

SMS/Call : 012-366 7030
Whatsapp : 018-212 9170
E-mail : mamamiafaiqa@yahoo.com

COD : Putrajaya, Cyberjaya, Salak Tinggi, KLIA, Nilai, Seremban dan kawasan sekitar..

No comments:

Post a Comment