Thursday 4 July 2013

Rahsia Berjaya Hamil dengan Set Kesuburan Shaklee

Assalamualaikum...

Testimoni pengguna set  kesuburan shaklee yang telah berjaya hamil. Beliau telah berkahwin hampir setahun, pada mulanya mengambil produk shaklee adalah untuk kecantikan kulit. Consume ESP, Vitamin E, Collagen dan GLA Complex untuk masalah period.

Teringin untuk mengandung, beliau mangambil Vita-Lea, B Complex, Vitamin C dan meneruskan GLA Complex untuk isteri dan untuk suami pula mengambil  Vitamin E dan Zinc untuk kesuburan lelaki.

Alhamdulillah, setelah konsisten selama 2 bulan meneruskan pengambilan set kesuburan, beliau di sahkan hamil. Sebelum tengok testimoni, jom kita tengok apakah fungsi setiap supplement  set kesuburan yang di ambil : 
  • Vitamin B Complex - Lengkap dengan semua kumpulan vitamin B beserta asid folic
  • Vitamin C - Meningkatkan sistem imun tubuh
  • ESP - Memaksimumkan tahap kesihatan lelaki/wanita
  • GLA Complex- Mengatur kitaran haid, meningkatkan kesuburan, menstabilkan hormon
  • Vitamin E- Meningkatkan kesuburan, anti-oksida yang kuat, meningkatkan kuantiti sperma
  • Zinc-Membantu penghasilan sperma yang sihat, meningkatkan paras testosteran dan jumlah sperm lelaki
  • Vitalea Terkenal sebagai "vitamin seks". Selain menghaluskan kulit, anti penuaan, melancarkan peredaran darah, mencegah pembentukan darah beku, pembentukan sel-sel baru (termasuk RNA & DNA) dan lain-lain, ianya juga amat terkenal mempunyai khasiat untuk meningkatkan kelelakian & menyuburkan organ reproduksi lelaki & wanita. Sebanyak 50% Selenium di dalam badan lelaki berada di dalam testikel & duktus seminal. Selain itu, lelaki akan kehilangan selenium melalui air mani. Maka, supplement Selenium yang cukup sangat membantu hubungan seksual bagi lelaki.
Ok!Jom kita lihat testimoni pengguna set kesuburan :)

Kita hanya merancang, ALLAH yang maha mengetahui dan menentukan segalanya. Hubungi saya untuk dapatkan SET KESUBURAN SHAKLEE :

Diana
SID 907229
SMS/Call : 012-3667030
SMS/Call/Whatsapp : 018-2129170
Email : mamamiafaiqa@yahoo.com

No comments:

Post a Comment