Friday 12 July 2013

Alhamdulillah Rezeki Bulan Ramadan~Susu bertambah meriah

Assalamualaikum...

Harini saya nak share testimoni pengguna set penyusuan shaklee.. Jom kita tengok apa cerita puan Rabiatul Adawiyah :) nak share testimonial sendiri..

selalunya, kalau puasa, susu drop kan..
saya ni, dah lama tak mengepam kat ofis tau..anak dah setahun, saya dah campur dgn formula..breastfeed masa kat rumah je..

hari ni..jeng jeng jeng..tak tau la nak rasa apa..patutnya happy..tp malu pun ada..nak tau kenapa?baru kul10, cik B dah berdenyut2 bengkak..ni kul 2, dah leaking ni..warggghhh...dah la breastpump dah pack masuk kotak dah..hehe...dah lama fenomena ni xberlaku pada saya...alhamdulillah..Allah limpahkan rezeki anak saya sempena Ramadhan..Syukur Ya Allah..

vitamin apa yg saya amik?xsesuai kot soalan tu..cer tanya saya supplement apa yg saya tak amik..hehe..
saya amik:
- ESP
- Mealshakes
- Ostematrix
- Alfalfa (10biji sehari dr dalam pantang sampai sekarang)
- B Complex
- Vitalea
- Vita C
- Omega Guard
- Vita E/ GLA (saya amik salah satu)
- Zinc
yg saya tak amik, yg xsesuai utk ibu menyusu je..hehe..

Saya ni, badan saya xdela bagi respon positif yg ketara bila amik Shaklee..pegangan saya, saya dah nampak kesan positif, tu dah cukup baik utk saya..saya xletak expectation yg tinggi..in terms of susu, susu saya xdela melimpah ruah sampai penuh peti ais n kena beli deep freezer..susu saya cukup2 ja utk kegunaan harian..yg penting saya dapat terus menyusukan anak saya, alhamdulillah saya syukur sangat. tu pun dgn pengambilan alfalfa 10biji setiap hari..sebabnya klu amik kurang dr 10, xjalan..hehe..

N minggu lepas anak saya demam campak..alhamdulillah..senangnya nak jaga dia..xde merengek, xde mengamuk xselesa..asal nak start merengek ja, saya breastfeed..hehe..terus dia tido kekenyangan...alhamdulillah..n yg bestnya, anak saya xde parut lgsg..mula tu risau jugak kan..tp dia mmg xde garu2..xgatal kot..cuma mlm sblm kitorg tau dia kena chicken pox, dia meraung sakan..yg saya n husband ingatkan allergic ke apa ka..terus rush ke PPUM..rupanya chicken pox..hehe..

Shaklee mmg banyak membantu saya utk kekalkan saya terus sihat bertenaga..tipu la klu cakap bila amik Shaklee, xde sakit lgsg kannn...doctor yg dok merawat org tu pun boleh sakit, tambah la Distributor Shaklee yg baru 5bulan mcm saya ni kan..hehe..yg penting, Shaklee byk bawak perubahan positif pada diri saya..sbb tu saya terus setia..




Dapatkan supplement shaklee dan hubungi saya :)

Diana
SID 907229
SMS/Call : 012-3667030
SMS/Call/Whatsapp : 018-2129170
Email : mamamiafaiqa@yahoo.com

No comments:

Post a Comment