Sunday 2 February 2014

Vita-Lea® Iron Formula~Supplement Terbaik Shaklee

Ramai yang tidak mengetahui sebenarnya Vita-Lea Shaklee merupakan multivitamin dan multimineral yang pertama dicipta di dunia lebih 90 tahun yang lalu. Ia dikenali sebelum ini sebagai "Vitalized Minerals" yang kemudian disingkatkan menjadi "Vita-Min".

Dengan peningkatan teknologi, bentuknya yang dulu bersifat cecair telah berubah kepada bentuk tablet yang disalut dengan spirulina dan menjadi multivitamin yang paling cepat larut di dalam air dan tubuh manusia.
Apakah keistimewaan Vita-Lea® Iron Formula ini?
  • Merupakan makanan tambahan yang seimbang dan paling komprehensif dari Shaklee dengan 28 jenis vitamin dan mineral penting yang diformulasikan khusus untuk orang dewasa.
  • Disokong oleh tujuh kajian klinikal.
  • Teknologi salutan mikro pada Vita-Lea membantu dalam pembebasan segera asid folik dan vitamin B yang perlu dalam menghasilkan dan memelihara sel-sel baru. Tak percaya? Cuba letakkan sebiji Vita-Lea di dalam segelas air dan perhatikan berapa minit yang diambil sebelum ia larut di dalam air.
  • Vita-Lea menjalani lebih daripada  340 ujian kawalan mutu untuk memastikan ketulenan dan potensi produk.
Jadi, bagi mereka yang tidak sukakan mengambil pelbagai jenis vitamin, mulakanlah dengan Vita-Lea sebagai vitamin yang paling asas untuk meningkatkan kesihatan anda secara menyeluruh dan memberikan tenaga. Antara lain kandungan vitamin dalam Vita-Lea ini adalah Vitamin A, Vitamin C, Vitamin D, Vitamin E, Thiamin, Riboflavin, Niacin, Vitamin B6 dan Vitamin B12. Manakala mineral pula adalah seperti kalsium, magnesium, zink, selenium, fosforus dan iodin. Tambahan lagi, Vita-Lea diperkayakan  dengan zat besi (iron) yang berfungsi untuk membentuk hemoglobin bagi mengangkut oksigen di dalam darah. Jadi ianya amat digalakkan untuk ibu-ibu mengandung, pesakit anemia atau sesiapa sahaja yang mengalami luka dan pendarahan yang banyak. 

Amalkan pengambilan  Vita-Lea® Iron Formula setiap hari dan anda akan merasai perbezaannya. 
Jom dapatkan Vita-Lea® Iron Formula pada harga promosi sepanjang bulan Februari 2014. 

Hubungi saya :- 


Diana
✆ SMS/CALL/Whatsapp/Wechat : 018-2129170
✆ SMS/CALL : 012-3667030
✉Email:mamamiafaiqa@yahoo.com
✉FanPage : https://www.facebook.com/pages/Supplement4u/647662778596718


COD : Putrajaya, Cyberjaya, Salak Tinggi, KLIA, Nilai, Enstek, Kotaseriemas dan kawasan sekitar

No comments:

Post a Comment