Thursday 1 August 2013

Promosi Ogos 2013- Advanced Joint Health Tablet (AJHT) Shaklee-Pulihkan masalah Tulang dan Sendi

Assalamualaikum....

Promosi Shaklee kembali lagi. Bagi Bulan Ogos 2013 ini  Shaklee menawarkan tawaran menarik Advanced Joint Health Tablet (AJHT). Advanced Joint Health Tablet (AJHT) Shaklee ialah satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi-sendi. 

Advanced Joint Health Tablet Shaklee mengandungi ekstrak unique Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak Jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%.

Antara golongan yang BERISIKO mengalami penyakit sendi:
  1. Pemain bola sepak atau atlet yang terlibat dengan sukan yang banyak menggunakan lutut seperti lumba lari, ragbi dan banyak lagi;
  2. Golongan muda yang mempunyai gaya hidup yang lasak dan aktif;
  3. Individu yang mengalami masalah obesiti;
  4. Individu yang mempunyai masalah lemah otot peha sejak kecil; 
  5. Individu yang sudah berusia;
  6. Individu yang sering mengangkat barang-barang yang sangat berat. (Buat kerja berat).


Tidak rugi jika melabur untuk kesihatan. Jadi jagalah kesihatan sendi kita, sendi yang sihat dan baik  membolehkan kita bergerak aktif setiap hari. Jika sendi sakit, nak jalan pun payah dan membantutkan pergerakan kita. Mengapa perlu mengambil risiko dengan pengambilan ubat yang perskripsi yang nyata memberi kesan jangka masa panjang?? Cubalah AJHT, INSYAALLAH dapat membantu masalah sendi dan lutut dengan IzinNya. Pengambilan AJHT secara konsisten boleh di lihat keberkesanannya seawal 5 hari. 

AJHT Shaklee mudah ditelan, hanya 2 biji sehari, 100% formula sayur-sayuran, 100% shellfish free. Jom dapatkan AJHT Shaklee pada harga istimewa sepanjang Bulan Ogos 2013. Beli 6 percuma 1. Nak beli 1 pun boleh. hubungi saya :)

Diana
SID 907229
SMS/CALL : 012-3667030
SMS/CALL/Whatsapp : 018-2129170
Email : mamamiafaiqa@yahoo.com

No comments:

Post a Comment