Saturday 1 March 2014

Promosi Sepanjang Mac 2014~ESP SHAKLEE~Harga Super Duper Murah dan sangat Jimat


PROMOSI SHAKLEE BULAN MAC 2014
ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP) SHAKLEE
BELI 6 PERCUMA 1  
NAK BELI 1 PUN BOLEH, 2, 3, 4, 5 PUN BOLEH,
PAKAT-PAKAT KONGSI DENGAN KAWAN BELI 6 TERUS, DAN ANDA AKAN MENDAPAT :
PERCUMA 1 BOTOL ESP SHAKLEE
 DENGAN HARGA RM150.00
PERCUMA KEAHLIAN SHAKLEE
BULAN-BULAN DAPAT BONUS YANG LUMAYAN 
JIMATKAN??

JANGAN LEPASKAN PELUANG SEMENTARA PROMOSI 
       ESP SHAKLEE SEPANJANG 
 BULAN MAC 2014

     jom kita tengok serba sedikit mengenai 
 ESP SHAKLEE :)


ESP atau nama penuhnya Energizing Soy Protein merupakan serbuk soya yang menjadi hot seller products dari Shaklee...siapa-siapa yang pernah beli ESP, majoriti akan repeat order.

Kenapa saya katakan ESP ni sebagai hot seller? Mestilah sebab kelebihan produk tu..betul tak? Ok sebelum kita cerita lebih lanjut tentang kelebihan ESP ni, jom kita kenali dulu apa ESP ni ok...

ESP ni seperti yang saya sebut kat atas adalah serbuk protein. Dengar je protein mesti kita tahu kan yang protein ni adalah makanan terpenting untuk tubuh kita sebabnya komponen terpenting untuk sel di dalam badan. Badan kita secara asasnya terdiri daripada sel. Secara ringkasnya Sel -> Tisu -> Organ -> Sistem. Dan makanan UTAMA untuk membentuk sel adalah PROTEIN dan KOLAGEN.

Untuk membina sistem badan yang sihat, kita juga perlu pastikan sel yang membentuk tisu dan organ kita juga adalah sihat. Sel-sel badan akan menjadi matang dan tua serta rosak dan akan digantikan dengan sel-sel yang baru. Untuk memastikan sel-sel baru kita ini adalah sihat dan berkualiti, kita pun mestilah amalkan pemakanan yang sihat dan berkualiti...betul tak?

Dr. Bruce Miller dalam bukunya juga mengatakan kita adalah protein. So, memang protein ni amat penting untuk tubuh kita. Kunci kesihatan kita yang optimum adalah apabila keperluan protein yang kita ambil mencukupi kerana protein diperlukan untuk menghasilkan hormones, enzymes, antibodies and neurotransmitter. 25% daripada badan kita asalnya (asal ke? terdiri? diperbuat?...) daripada Protein kerana kuku, rambut, kulit, otot-otot kita adalah protein.
Tu dia, serba sedikit mengenai esp shaklee...Jom pakat borong esp, bagi licin...Jangan segan-segan hubungi saya :)

Diana

SMS/CALL/Whatsapp/Wechat : 018-2129170
SMS/CALL : 012-3667030

Email:mamamiafaiqa@yahoo.com



COD : Putrajaya, Cyberjaya, Salak Tinggi, KLIA, Nilai, dan kawasan sekitar

No comments:

Post a Comment