Tuesday 11 March 2014

Testimoni : Baru Consume 2 Minggu ESP Dan Vitamin E Shaklee Jerawat Dah Kecut, Muka Makin Bersih dan Cerah

Ramai yang risau jika muka mereka ditumbuh jerawat terutamnya jerawat batu atau bernanah. Jerawat menyebabkan kita kurang yakin pada penampilan diri dan akhirnya akan melemahkan minda kita untuk berdepan dengan khalayak ramai.

Ni saya kongsikan cerita ESP dan Vitamin E Shaklee lagi, banyak cerita mengenai masalah kulit berjerawat ni, pelan-pelan kita kasi publish ye..

Perkongsian dari Puan Umie Sapidah. Testimoni ini sebenarnya dari sepupu Puan Umie. Baru 2 minggu consume ESP dan Vitamin E dan hasilnya sangat menabjubkan dan beliau sangat berpuas hati.

Beliau mengalami masalah kulit sensitif dan berjerawat batu. Semasa beliau selama 1 minggu, jerawat di muka semakin kecut dan kawan-kawan tegur muka semakin bersih, parut jerawat dah pudar, muka pun semakin cerah. Siapa tak sukakan kalau kena puji..Jom kita tengok Kaitan ESP dan Vitamin E dalam kecantikan kulit :-


TAHUKAH ANDA?



25 PERATUS daripada tubuh badan manusia dibina daripada PROTEIN.



Contohnya seperti kuku, kulit, otot-otot sebenarnya berasal daripada protein. Percaya atau tidak, itulah kenyataannya.



Ringkasannya, struktur dalam tubuh badan manusia dibina daripada susunan berikut:



SEL ——> TISU ——–> ORGAN ———> SISTEM



Struktur badan kita terdiri daripada SEL. Kemudian, sel-sel ini akan membentuk tisu-tisu. Seterusnya, tisu-tisu akan membentuk organ dan akhir sekali, organ-organ ini akan membentuk sistem.  Oleh sebab itu, badan kita SANGAT memerlukan PROTEIN.

Ingin tahu mengapa? Sebabnya PROTEIN adalah makanan utama bagi  sel tubuh manusia. Sel-sel yang sihat akan dapat menghasilkan tubuh badan yang sihat dan cergas.

Setiap hari, anda akan makan lauk-lauk yang mengandungi sumber protein bukan? Seperti ayam, daging, telur, ikan, kekacang dan banyak lagi.

TETAPI,

Tahukah anda yang sebenarnya PROTEIN ini sangat MUDAH TERMUSNAH apabila dikenakan SUHU TINGGI? Contohnya anda goreng ikan. Berapa banyak PROTEIN yang tinggal? Anda tak tahu kan? JADI, apa kata anda ambil ESP sebagai sumber PROTEIN yang lebih berkualiti. Semestinya ESP mematuhi kriteria pemilihan soya yang selamat. Paling penting, ESP sentiasa SELAMAT, sentiasa BERKESAN dan sentiasa MESRA ALAM. RAMAI YANG TELAH MERASA KEBAIKAN DAN BETAPA BAGUSNYA ESP SELEPAS MENGAMBIL SECARA KONSISTEN SELAMA 3 HINGGA 4 MINGGU. Ada yang kata, kulit makin licinlah, kulit makin lembut, parut jerawat makin pudar, rambut dah kurang gugur, susu makin banyak, suami makin sayang dan macam-macam lagi!
 

ketahui - 7 Rahsia kenapa wanita perlukan Vitamin E 

  1. Vitamin E membuatkan anda nampak muda, Vitamin E melambatkan proses penuaan.
  2. Vitamin E mencegah segala pertumbuhan abnormal sel terutama kanser
  3. Vitamin E sangat membantu dalam aspek kesuburan
  4. Vitamin E membantu pengaliran darah dengan lebih lancar
  5. Vitamin E membantu mempercepat proses baik luka
  6. Pengambilan vitamin E yang konsisten membantu kawasan gelap di aerola mengecil dan warna puting menjadi cerah semula
  7. vitamin E membantu mengurangkan kesakitan akibat pre-menstrual.

Satu kajian yang dijalankan oleh National Cancer Institute pada tahun 1998 mendapati bahawa pengambilan vitamin E dalam jangka masa panjang dapat mengurangkan risiko kanser prostat di kalangan penghisap rokok. Lain-lain kajian megesyorkan bahawa vitamin ini dapat memperlahankan perkembangan penyakit Alzheimer. Sepanjang ini diketahui bahawa vitamin E telah menunjukkan kesan pencegahan kepada lebih kurang 80 jenis penyakit.

DAN TAHUKAH ANDA Pengambilan vitamin E dikatakan membantu wajah kita kelihatan muda. Ini kerana vitamin E membantu melambatkan proses penuaan. Tetapi banyak vitamin E yang terdapat di pasaran, nak beli yg mana satu? Ambillah vitamin E yang asli, cuba cek labelnya pada botol - alpha tocopherol dan pastikan vitamin E itu beserta sekali unsur selenium agar penyerapan berlaku dengan lebih baik. Apa hasilnya jika konsisten dengan Vitamin E yang berkualiti? Jika anda konsisten dalam 14 hari, akan lihat kedutan pada bawah mata atau tepi mata beransur hilang.


Selain bagus untuk kulit, jika anda konsisten mengamalkannya, ia juga bagus untuk anti penuaan, bantu kawal kolestrol , merendahkan triglycerides, bagus untuk saraf, mengecilkan pori-pori pada wajah, jika diambil suami isteri mengeratkan keintiman, bantu atasi kulit kering, berkudis, dan banyak lagi sebenarnya,  dan tahukan anda ia dapat mencerahkan warna kawasan sekita aerola. 

Saya dah pilih Vitamin E yang saya suka..tentunya Vitamin E complex dari Shaklee. Vitamin E Shaklee adalah bersumberkan asli dan lengkap dengan selenium...anda..bagaimana?

Pssstttt!!ESP Shaklee masih promosi lagi tau, sepanjang Bulan Mac 2014. Jom dapatkan ESP dan Vitamin E dengan harga murah, rugi tak beli sepanjang promosi ni. Hubungi saya :)

Diana
✆ SMS/CALL/Whatsapp/Wechat : 018-2129170
✆ SMS/CALL : 012-3667030
✉Email:mamamiafaiqa@yahoo.com
✉FanPage : https://www.facebook.com/pages/Supplement4u/647662778596718


COD : Putrajaya, Cyberjaya, Salak Tinggi, KLIA, Nilai, Enstek, Kotaseriemas dan kawasan sekitar

No comments:

Post a Comment